30 Eylül 2015 Çarşamba

Yeni telefona Yeni Kılıflar

Yeni telefon alınca ilk işim kendime instagram hesabı açmak olmuştu :) o kadar ısrarlara direndim de sonunda pes ettim ya kendime gülüyorum.Hala daha instagramı keşfetmiş değilim.Bu arada hesabım için buyrun  bir tık...
Yeni telefon demişken tabiki yeni ve rengarenk kılıflar da şart...henüz bir fırsat bulup da gidip bir kılıf alamadım.Bende dedim en güzeli el emeğidir.Geçen akşam  hazır canımız ders çalışmak da istemiyorken,en iyisi dedim ben bişeyler keseyim...biraz araştırmadan sonra cafenohut'un blogundaki kılıflar geldi aklıma, eşim çay içerken ben de masade kestim de kestim.Sonra bi baktım bunlar çıktı ortaya...

Foam paper diye geçiyor bu malzeme her şeyde olduğu gibi Türkçesini kullanmayı tercih ediyorum. ''Köpük kağıt'' belki farklı bir adı da vardır bilemedim.

Telefon şarjdayken bunu kullanmayı çok sevdim.Yaparken pek umutlu değildim ama güzel oldu...güle güle kullanayım o zaman :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder