2 Eylül 2015 Çarşamba

Renklerin Ezgisi

Boyama kitapları akımına katıldım ben de.Kitapçıya gidildi o kadar çeşitli boyama kitapları arasından en beğenilen seçildi ve en zevkli aşama başladı.


''Şu kelebeği mi boyasam? sırayla mı boyasam? yoksa dur şu çiçek şu renkle nasıl olur acaba? '' sorularıyla boğuşurken bi baktım ki bi kaç sayfa boyanmış bile.

 Bazı sayfalardaki desenler çok hoşuma gidiyor.Eğer boyadıktan sonrası da güzel olursa çerçeveletmeyi düşünüyorum.

Bu boyama kitaplarıyla çok güzel uygulamalar yapılıyor.sandalyeye dekupaj yapılmış mesela görünce bayıldım.

Boyaların da önemi çok büyük tabiki,kuru boyalar pek parlak ve canlı durmuyor...metalik kuru boyayla da denedim.istediğim etkiyi alamadım aslında ama normal kuru boyaya göre daha bi güzel sanki.




Sulu boya var veya keçeli kalemler var ki en canlı duran ancak arkadaki deseni de azıcık rezil eden boya çeşidimiz

Ancak geçen gün biraz araştırırken bu keçeli boyanın arkaya geçme olayına minik bir çözüm buldum şöyleki,önce kuru boyayla boyayıp da üstüne keçeli kalemle boya yapıldığında hem arkaya pek geçmiyo hem de son derece canlı görünüyor.Sadece heycan yapıp da aynı yeri üst üste fazla boyamamak gerek.


Bir de zebra sarasa marka kalem var onu da yeni keşfettim.çok canlı renkleri var ve arkaya da hiç mi hiç geçirmiyor.Boyadığımda da istediğim sonucu aldım.Dediğim gibi çok canlı renkleri var ve boyaması da çok kolay.aynı stabilo kalemler gibi.Ben bulunduğum yerde zebra sarasa kalemlerinde renk alternatifi bulamadım kırtasiyede.Sadece iki ton yeşil alabildim bu yüzden.İnternetten de alınabilir...İnternet alışverişi iyi hoş da ben kargo beklerken farklı bi insan oluveriyorum.Bunda tecrübelerimin de etkisi var tabiki ama geriliyorum ne bileyim..Mümkünse yerinden almak benim için en iyisi.

6 yorum:

  1. boyama bittiginde cok güzel görünüyor .

    http://hayatindengesi.blogspot.com.tr/
    bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Desenler çok güzel ben de sardım bu ara boyama kitaplarına :) Takibe aldım benim bloguma da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel uğraşılar bunlar sarılmayacak gibi değil ki :) hemen geliyorum ben de

      Sil
  3. Cok guzel gorunuyor :) sanirim yakinda bende baslayacagim ;-) iadeyi ziyarete geldim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir terapi hem de çok zevkli tavsiye ederim :)

      Sil