16 Eylül 2015 Çarşamba

En Ön koltuk lütfen

Her ne kadar  yorucu  da olsa ben seviyorum  otobüs yolculuğunu. Doya doya müzik dinlemek  tabelaları okumak varış noktasına kaç km kalmış takip etmek  pek bi zevkli geliyo bana.. Hayallere dalıyorum  ne yapayım


 Tabiki bunda arabada uyumayı sevmemin de büyük etkisi var..

5-6 saate kadar olan  yolculuklar harikadır benim için. Bi macera bi oyun  gibi geliyo  bana. Bende böyle bir bünyeyim işte :)   

Çoğu insanın  gözünde uçak  yolculuğu bile büyürken ben otobüs yolculuğu için günler öncesinden hazırlık yaparım. 
 Basit bir atıştırmalık  alırım. Eğlenceli  güzel  müzikler ayarlarım. Çantamda  bir kalem bir defter  her zaman hazırdır  zaten. Artık pek yazmasam  da bir cümle bile olsa içimden gelenleri yazmayı seviyorum...

 Bak otobüsün farkı bu işte, normalde birçok  cümleyi siler baştan yazarım  henüz sildiğim cümle  olmadı :D

 evet ya ben seviyorum otobüs  yolculuğunu ama bir şartım var en önden  cam kenarı ve eşim yoksa yanım boş bir koltuk  olsun lütfen :)   

4 yorum:

  1. Ben de çok seviyorum, ama eşimi ikna edemiyorum :(
    Benim için de keyfini çıkarın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidiş kısmını atlattım şimdi de dönüşü bekliyorum :) seve seve

      Sil
  2. Teşekkür ederim hemen geliyorum ben de blogunuza

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim hemen geliyorum ben de blogunuza

    YanıtlaSil