17 Eylül 2015 Perşembe

Biraz Fotoğraf Biraz Motivasyon

Ne yaparsam yapayım,işe başlamadan önce beni motive edecek şeyler ararım.Mesela uzun aradan sonra  ders mi çalışıcam önce gider kendime kalem silgi renkli kalemler defterler alırım birsürü.Seviyorum ne yapayım ve sanırım bunu kendime alışkanlık edindim.

Arada hepimizin böyle motivasyonlara ihtiyacı var.Bu yüzden dedim ki şöyle ferah güzel çalışma odaları görsek de biraz motive olsak :)



                                                                            kaynak: 1** 2 ** 3 ** 4



4 yorum:

  1. Selam. :) Yolum nasıl düştü bilemesem de, şu en sondaki çalışma odasına bayıldım. Hani yatakla çalışma masası yan yana ya, ne güsel... :) Accık çalışıp, accık yatacağsın, sonra yine accık çalışıp... İçimden nasıl çalışmak geldi bak anlatırken bile. :P Çok iç açıcı bir paylaşım, teşekkürler.
    Takibe de aldım sizi. Bana da beklerim balkonda kahve içmeye. Böyle güzel resimlerim yok, ama yazılarımın iyi olduğu söylenir nacisane. ;) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de baktıkça çalışasım geliyo gerçekten :) güzel yorumun için çok teşekkür ederim çok mutlu oldum :) hemen geliyorum

      Sil
  2. Fotoğraflar güzel insanın gözünü gönlünü açıyor... Tamam ben motive oldum yazıma dönüyorum ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Motive olmaya nasıl da ihtiyacımız var değil mi yorumunuz sayesinde ben de biraz motive olayım fotoğraflara bakıp :) kolay gelsin :)

      Sil