28 Eylül 2015 Pazartesi

Kase Kase Meyve

Sıcak ve koca bir yaz bitti bitiyor ama ben yaz meyveleriyle vedalaşmak istemiyorum.kavun yemeye karpuz yemeye doyamıyorum ben.nasıl yenmez ki kütür kütür buz gibi karpuz.Şeftalilere hiç girmiyorum bile.

Bazıları erik sever mesela.ben pek erik yiyemesem de görüntüsü bile ağzımı sulandırır.bu kadar meyve seven biri olarak da meyve salatasına da bayılıyorum.Ve her fırsatta da yapar kase kase yerim.

Bu salatayı ilk yediğimde meyveyle maydanozu ve naneyi pek yakıştıramamıştım ama şimdi sürekli yediğim bi salata oldu :)

Tarifine gelicek olursak 
istediğiniz mevsim meyveleri (Her türlü meyve çok yakışıyor yaz kış farketmez.)
istediğiniz kadar nane ve maydanoz.
limon suyu 
zeytin yağı

2 yorum:

  1. yaz hiç bitmesin . bende tüm günü meyve yiyerek geçirenlerdenim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım geç kaldık biraz :) yaz bitti bile ama olsun meyveler bitmesin demek için hala zamanımız var galiba :)

      Sil