12 Ekim 2015 Pazartesi

Somurtuk Pazartesi Kahvaltısı

Henüz bir işimin olmamasına rağmen resmen pazartesi sendromunu bizzat yaşıyorum...Kahvaltı yapmayı çok severim ben ama tek başıma pek değil.

Bu yüzden hafta sonu mis gibi eşimle kahvaltı yaptıktan sonra pazartesiler bi buruk oluyo her seferinde.Sadece yemek için yenmiş bir kahvaltı oluyor.Biraz renklendirmek için bir selam vereyim dedim :) Günaydın herkeslere

Bu arada peçetelerim anne emeğidir.onun kadar becerikli olamadım ama bir gün onun kadar hamarat olma umuduyla :)


4 yorum:

  1. Günaydınnn :)))
    Havalar soğudu artık inan evde olmak başlı başına keyiftir çalışan insanlar için...
    Tadını çıkar bence kahvaltının .. Hem belki sonra bir kahve alır , kitap ya da tv keyfi de yaparsın - hiçbirşeyciğin kalmaz :)
    Sevgilerimi sunuyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.sen bakma böyle dediğimde somurtukluk kahvaltı bitene kadar sürüyor.gün nasıl geçiyor anlamıyorum bile. Bir gün gerçekten 24 saat mi diyorum bazen :)

      Sil
  2. Çok tatlı, somurtuk pazartesi : )
    Merhaba bu arada.

    YanıtlaSil