22 Ekim 2015 Perşembe

Evde Ne Yok Hemen Söyleyebilirim

Böyleyim işte evde ne yoksa o anda onu istiyo canım.Hayır nasıl da olmayan şeyi tespit edip de canım istiyor bir türlü çözebilmiş değilim.

Bu puding de bu şekilde çıktı ortaya.her türlü hazır tatlının olduğu sadece çikolatalı pudingin evde olmadığı bir akşam saatleriydi ve karar verildi çikolatalı puding yenecek, girdim mutfağa.
Hep hazırlarını yaptığım için kendim hiç denememiştim.

iyi ki de evde yokmuş diyorum şimdi.Güzelce hazırladım pudingimi ev yapımı harika oldu.sıcakken tadı daha bi güzel.ama en güzel piştikten sonra fotoğraflarını çekmek :) pudingler bitecek ama fotoğraflara bakılacak bakılacak.

(Evet itiraf ediyorum  çok basit bi tarif ama mutfakta benim gibi yeni sayılanlar için için olsun bu da)

Tarifi çok basit , hadi dendiğinde yapılacak cinsten :) buyrun tarifi:

* 1 litre süt
* 3 çorba kaşığı buğday nişastası
* 2 çorba kaşığı kakao
* 7 çorba kaşığı şeker

Tüm malzemeler karıştırılıp pişirilir :) afiyet olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder