21 Ekim 2016 Cuma

Minik Bir Merhaba / Just '' hi ''


Evime geldim gelmesine ama kendime daha yeni geliyorum sanırım.Çünkü ne fotoğraflarımı düzenleyebildim ne yeni yaptıklarımın fotoğraflarını çekebildim ne de  henüz bir paylaşım yapabildim.Planlarım hiç de böyle değildi oysaki.Ben yapıp yapıp kenarda biriktirdim galiba.Ama hepsini sıraya koydum gibi.

Şimdilik minik bir merhaba demiş olayım cuma vesilesiyle :) En kısa zamanda aranızdayım :)

Mutlu bir hafta sonu diliyorum herkese 


Finally I come back to my home but it will take time to come back to blog and posts.
There are lots of photos which are waiting to organize and share.
It seems I only collected my handmades.But I will take new photos in short time and will share here with you.
Just come here to say hi to weekend.
Have a good day and weekend.

3 yorum: