11 Kasım 2016 Cuma

Cuma Fotoğrafı ve Tatlı Telaş


Sabah erkenden kalkıp da bütün işleri halletmeye bayılıyorum.Yoksa bütün gün evde olmama rağmen yetiştiremiyorum hiç birşeyi.Hele bir de dışarı çıkacaksam hayatta yetişmez işler.

Tatilden döneli pek uzun zaman olmadı ama bana istanbul yolları göründü yine.Bu sefer hayırlı bir iş için gidiyorum inşallah.Kız kardeşim nişanlanıyor.O tatlı telaşı yaşamak için koşa koşa gidiyorum İstanbula.

Bu hafta hep bu yolculuğun heyecanıyla geçti bende.Ufak tefek hazırlıklar,valiz hazırlama derken cuma olmuş bile.Umarım sizin de haftanız çok güzel geçmiştir.

Herkese hayırlı cumalar ve mutlu bir haftasonu diliyorum,bol keyifler

10 yorum:

  1. Hayırlısı olsun, mutluluklar daim olsun... :D

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir telaş minikarecim. Allah tamamına erdirsin canım mutluluklar dilerim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiz demir kadın:) amiin inşallah

      Sil
  3. Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için ben tesekkur ederim.blogunuza geliyorum hemen

      Sil
  4. MİNİKARE BANA MAİL ADRESİNİ GÖNDERİR MİSİN

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun,Allahım tamamına erdirsin inşallah....
    Sizi + ekledim..
    Ben de http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sayfama beklerim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil