16 Ağustos 2016 Salı

Yakama Kondursam Ya ! / Adorabla Collars !



Zaman zaman bazı şeylere takıntılı oluyorum.Şu sıralar  ilgimi böyle küçük,parlak kolyeler çekiyor.Öyle çok fazla takı takan birisi de değilim ama şu aralar nedense takıp takıştırasım var.ufacık da olsa parlak minik bir küpe yada zarif,parlak bir kolye takmadan çıkmıyorum kesinlikle.

Her zamanki gibi pinterestte gezinirken de bu güzellikler çıktı karşıma.belki de algıda seçiciliktir.bilemiyorum :) sonra nasıl oldu anlayamadım ama hop kolyeydi takıydı derken unutup bu yakalara hayran hayran bakarken buldum kendimi.Mutlaka blogger arkadaşlarımla da paylaşmalıyım dedim ve işte hayran kaldığım o yakalar





These days I am interested in tiny ,mini,shiny necklaces.I am not someone who wears too much jewelery..But nowadays i want to wear a lot.



As always I was searching on pinterest and I came across with these beauties.And I forgot all necklaces , rings and earrings.Just focused on these collars.


Kaynaklar:1**2**3**4**5**6

5 yorum:

  1. Çok orijinal gerçekten de, ben bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Hayran kalınmayacak gibi de değilmiş doğrusu :)

    YanıtlaSil
  3. Ya bu yakalar çok güzel ki nasıl sevmeyesin :)) Bende tam tersi takıp takıştırayım derdindeyim :)

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle çok güzeller.. Özellikle kazak üstüne bu yakaları çok beğeniyorum..
    En güzelleri gözüne kestirmişsin :* <3

    YanıtlaSil