21 Mart 2016 Pazartesi

Bir Pilav Ki..../ Such A Rice...


Uzun zaman oldu nostaljik pazartesi yapmayalı.Sevgili korefenomeniyle sıcak dostluğumuza vesile olan bu tarif bana tam bir nostalji oldu...

Masa başında bişeyler yapmayı kağıt kesmeyi,koltuğa yayılıp battaniyemin altında örgüler örmeyi ne kadar seviyosam mutfakta da zaman geçirmeyi o kadar çok seviyorum.Bir tarifi ilk defa yaptığımda sanki yeni bir keşif yapmış gibi dikkatli heyecanlı bir otarafa bir butarafa koşturuyorum mutfakta.

Özbek pilavını hiç yapmamıştım.bloglar arasında gezinirken Kore Fenomeni nin blogunda gördüm bu tarifi, bire bir uyguladım.Harika bir lezzet çıktı ortaya.kırk yıllık aşcılara taş çıkarır cinsten :)
Tarif için buyrunuz
Bu lezzetli tarifle bir blog arkadaşı kazanmış olmak ta ayrıca mutlu etti beni :)

Bu arada instagram hesabımı da açtım.pek bir yeniyim ama bakmak isterseniz   buyrun :)


I do like  being in kitchen as much as cutting papers and kinitting under my blanket.I get excited when i tried a new recipe.

 I have never tried this special rice before.A traditional rice called '' Uzbek rice''
When i saw Kore Fenomeni's blog I decided to try.It is excelent.click here for  the english version of the recipe
Enjoy it :)




26 yorum:

  1. fotoya bakınca acıktığımı hissettim ben de bir bakayım tarifine :)

    YanıtlaSil
  2. Çok nefis görünüyor.Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Oooo minikare sonunda denemişsin, çok mutlu oldum!
    Damak zevklerimiz yakın o zaman, daha nice tariflerde buluşalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) buluşalım tabiki kilolar aldı başını gidiyor nasılsa

      Sil
    2. Ayy sende mi? bende öleyim bu aralar, moral dip göbeği gördükçe :(

      Sil
    3. Şahsen bütün gün evde olduğumdan ve mutfağı da sevdiğimden dolayı vu hallerdeyim 😞

      Sil
  4. Of süper ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim😌

      Sil
    2. Selamlar blogunu Kore Fenomeni sayseinde keşfettim. Pilav çok güzel görünüyor :)

      Sil
    3. Teşekkür ederiim :)

      Sil
    4. Sık sık ziyaret ettiğim blog dedim senin için minikare, gördün mü :)

      Sil
    5. ☺☺ çok tesekkur ederiim çok mutlu olduum ❤❤

      Sil
  5. Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş görünüyor ama benim için çok minik bir porsiyon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D tencerenin diğer kısmı kadrajda yok.ama harika olmuştu bu porsiyon bana da az gelmişti.

      Sil
  7. Görünüm super. Bu kore de de yok yok. Hamarat hatun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo bi el atsa neler neler yapıyor.ama biraz üşengeç sanki :D koree dedikodunu yaptım ama görür müsün ki

      Sil
  8. ooo bir multilingual post . ay çok güzel uluslararası bir paylaşım
    sunumuna bayıldım. çiçeğine bayıldım. good work baby :p
    ellerine sağlık canım harika ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ettim...uluslar arası çalışıyorum biraz çalışmaya çalışıyorum diyelim :D

      Sil
  9. emeğinize sağlık çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  10. Çok lezzetli görünüyor :)) Karnım da acıkmış bakınca hissettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yemek fotoğrafları nın en büyük kötü yani :) tok olsan bile acıktırıyor işte

      Sil