30 Aralık 2015 Çarşamba

Renk Renk Yataklar / Such A Colourfull beds


rengarenk yatak örtülerini görünce dayanamadım sizlerle de beğendiklerimi paylaşmak istedim.Pintereste bir daldım mı mümkün değil bir kaç saatten önce bırakamıyorum.Bu rengarenk fotoğraflara da ordan oraya o fotoğraftan öbürüne atlarken buldum.




Bazılarında yatak örtüleri bazılarında da baş ucundaki minik sehpalara bayıldım.Duvarlardaki desenler de renkler  kesinlikle harika.


I found those beautiful bedrooms and colourful covers on pinterest.wanted to share with you too 😊







  Kaynaklar: 1*2*3*4*5*6*7*8*9*10*11*12

11 yorum:

  1. Cok güzeller ama bizim yatağımız gündüzleri çocuklara trambolin hizmeti gördüğünden dolayı şimdilik benim ıcın uygulanabilir degıl.
    Yatak örtüleri de artık cok farklı desen ve sekillerde cok hoş oluyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika desenler ve canli renkler bayılıyorum ben de.. 😄 çocuklar yüzünden yatak icin üzüldüm

      Sil
  2. hepsi harika ama ya. Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum GFC 'den sizi takibe aldım. bende bloğuma beklerim :) http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen geliyoruum :) ama adını göremedim canım gfc de

      Sil
    2. takip ettim ama bir sıkıntı mı oldu ? çünkü sizin bloğunuzu yazılarınızı blog kontrol sayfamda görüyorum.

      Sil
    3. arada gfc de sorun oluyo ama şu anda düzelmiş gibi sıkıntı yok yani :)

      Sil
  3. Benim yatağım da böyle, üstünde mutlaka değişik renklerde yastıklar var :) çok enerjik görünüyor..

    Ayrıca, pinterest'a girince çıkmak biraz zor :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çıkmak çok zor.bir şeye bakıp çıkıcam diyip de çıkan yoktur bence...

      Ayy ne güzelmiş.insan o yatağı bozmaya kıyamaz ki

      Sil