2 Kasım 2015 Pazartesi

Bir İsimleri Bile Yok!! / They Dont Have Even a Name!!

Benim için hemen bitecek kısa işler çok eğlenceli oluyo.Herşeyden çabuk sıkılıyorum galiba.başladığım iş neyse tadını çıkarark yapıyorum kesinlikle ama hemen de bitsin istiyorum sonucunu hemen görmek istiyorum çünkü.


Bu sevimli  tavşancıkları öreli bayağı oldu.ama bir türlü bitiremedim.önce gözlerini bulamadım neyden nasıl yapsam diye düşündüm bi kaç gün sonra ağız ve kaş kısmı içime hiç sinmedi.derken derken şimdiye kadar bekledim işte.


Bir işe el attığımda onu bitirmeden imkansız başka bişey yapamıyorum.evde temizliğe bile o işi bitirdikten sonra başlıyorum çoğu zaman.

Nasıl azmediyosam artık kime neyi yetiştireceksem bitmeden uyuyaymıyorum bile.Bitecek gibi değilse de en azından bi plan bi program yapmam lazım.böyle de takıntılıyım işte.o yüzden bu tavşanlar bayağı bir zamanımı aldı.


modellerini bu blogdan aldım amigurumi tavşanların.çok güzel modeller var ve çok da güzel açıklanmış.örgüye göre daha basit geldi bana.Sayılarla içli dışlı olunca tam bana göre oldu.

Tek sevmediğim tarafı ise  yaparken konuşamıyorum yoksa sayıları unutuyorumve  tekrar sayarken de yanlış sayıyorum kafam karışıyo derken sökmek zorunda kalıyorum. o yüzden bir süre tıp oynanıyo bizim evde :)

Ben bu tavşancıkları bitirdim ama isim falan da bulamadım belki siz de yardım edersiniz de güzel isimler bulurum amigurumilerime :) 



I love projects which doesn't take so much time.otherwise i get bored.When i work on something i love working on it for sure but i want it to finish in short time because i want to see its finish immediately


i finished these amigurumi crochet rabbits long time ago.But had troubles with the eyes ,mouth and eyebrows.That is why i shared this post just now.
i used patterns from this blog.patterns are pretty much explained.

when i work on a project i can not work on another thing.Even i can't sleep early.I clean the home after i finished my project.I dont know why i behave obsessively this much.

After all i finished my amigurumi rabbits but i didnt give names to them yet.Maybe you all can help me for this :)  

4 yorum:

  1. ayy ama ben bunlara bayıldım kiiii :) harikalarr

    YanıtlaSil
  2. Yapımı oldukça dikkat isteyen bir uğraş amigurumi. Çok güzel olmuşlar bir gün kendileri gibi güzel isimler bulacağınıza eminim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birisine pamukcuk dedik bile instagramdan geldi ismi.diğeri de yolcu olacak artık sahibine devrettim isim bulma işini :)

      Sil