10 Ağustos 2015 Pazartesi

Çerçevemin İçinde Gönüllü Gönüller :)


Bir hafta sonu geçti ve ben planladıklarımı yapamadım...aslında işi bozan pazar günü oldu.bir vantilatör uğruna gitti mi koca pazar yani...Evet gitti.



Aslında herşey cumartesi günüyle başladı...elektriklerin her zamankinden daha uzun gitmesi, başlayan uğursuzluğun göstergesiymiş de bilememişim ...
Hiç sebepsiz 4 saat gider mi elektrik hadi gitti diyelim ertesi gün yarım saatte bir gidip gelir mi peki?
Bu soruların cevabını yaklaşık bir senedir aramayı bıraktım artık.

Neyse bunları elimden kaçıp giden haftasonuyla beraber unuttum ben.


Cuma günü akşam tam keyif yaptım diyebilirim.Sabah çekmeceleri düzeltirken fazla haritalar buldum çekmecede.Hemen aklıma burdaki cafenohutun harika tablosu geldi.





Ee bir de işin içinde kalp ve kelebek olunca hiç kimse tutamaz beni.Başladım kesmeye.Pek de zor olmadı bi baktım bitti :) yaparken fotoğraflarını çekemedim o yüzden :D öyle bir dalmışım ki kesmeye :)



Bitirdikten sonra da en zor kısma geldi sıra bu çerçeve nereye koyulacak :) hiç karar veremedim evde her bi yere  koydum ben de...






6 yorum:

  1. Merhaba. Blogunuzu etkinlikten buldum. Ben de acemi bloggerım. :) Takibe aldım sizi, bana da beklerim http://testudoo.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) acemi blogerlar olarak yardim edelim birbirimize :)

      Sil
  2. eline sağlık canım çok güzel yapmışsın :)

    YanıtlaSil
  3. Cok sevimli bir cerceve cikmis ortaya. Yeni blogunla mutluluklar dilerim canim ;)

    YanıtlaSil